Monday, October 12, 2009

Ways - Kernamu Suhaila

Ini adalah video lagu Ways - Kernamu Suhaila beserta lirik di bawah..

Bagaimana Di Sini Atau Di Sana
Atau Bagaimana Lagi
Harus aku Membuktikan Cintaku Setia
Perlukah Menambah Peraturan Yang Telah Sedia Ada

Kita Sama-sama Menanti Menunggu Hadir Saat Itu
Bilakah Datangnya Pasti Ia Kan Menjelma
Untuk Kuhuraikan Satu Persatu
Kekusutan Yang Mencengkam Kalbu

Kernamu Suhaila
Akan Kutunggu Sampai Bila-bila
Hingga Kini aku Tetap Setia
Walau Pun Hebat
Dugaan dan Juga Rintangan Melanda

Kernamu Suhaila
Perasaanku Resah Tiba-tiba
Ayu Senyummu Terbayang Di Mata
Bicara aku Bukan Palsu

Bukan Dusta
Bukan Pura-pura
Kau Memang Kurindu

Sakit Pinggang Aku
Dari Kuala Lumpur Hingga Ke Johor Baru
Untuk Kita Bertemu
Sesekali Pabila Cuti Hujung Minggu
Tak Pernah Kujemu

Bil Talipon Aku
Pernah Mencecah Hingga Rm Satu Ribu
Oleh Keranamu
aku Sanggup Berkorban Apa-apa Saja
Asal Kau Bahagia

Penat Tidak Terasa
Bekerja Dari Pagi Hingga Lewat Senja
Oleh Keranamu
Semakin Bersemangat aku Untuk Berjaya
Di Dalam Kehidupan

No comments:

Post a Comment