Thursday, October 22, 2009

Asha Malik - Jika Ku Tak Kau Cinta

Ini adalah video lagu Asha Malik - Jika Ku Tak Kau Cinta beserta lirik di bawah..

Jika kau merasakan aku tidak kau cinta
Katakan berterus terang supaya ku tidak meminta
Cinta yang suci murni sungguh tinggi nilainya
Katakan sahaja
Katakan sebenarnya
Berikan sebabnya
Supaya ku tak kecewa

Aku memintamu kata yang sebenarnya
Jangan kau cuba bersembunyi
Bila kau mengatakan aku tidak kau cinta
Bebaskanlah diriku dari kecewa

Pandangan matamu sungguh mencuri hati
Membuat jiwaku bergegar sekali
Tak sanggup diriku meninggikan dirimu
Tapi jika kau tak sudi
Akukan pergi
Meninggalkan dikau
Biarpun luka berdarah kembali

2
Aku memintamu kata yang sebenarnya
Jangan kau cuba bersembunyi
Bila kau mengatakan aku tidak kau cinta
Bebaskanlah diriku dari kecewa

Setiap kali aku meminta jawapanmu
Kau mencari alasan
Yang tak dapat ku terima

( ulang 2 & 1 )

No comments:

Post a Comment