Monday, August 31, 2009

Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu

Ini adalah video lagu Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu beserta lirik di bawah..


Andainya aku pergi dulu sebelummu

Janganlah kau bersedih hati

Andainya aku tiada lagi di sisimu

Janganlah kau memencil diri

Bayangkanlah masa-masa bahagia

Semasa engkau dan aku

Bermesra di langit biru

Di waktu kasih berpadu

Andainya engkau pergi dulu sebelumku

Mestikah aku hidup melara

Andainya engkau tiada lagi di sisiku

Mestikah aku kecewa

Ku percaya kau selalu di sisiku

Walaupun jasadmu tiada

Walau di mana kau berada

Kasihku takkan berubah

Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta

Bulan tersenyum dan bersinar

Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu

Meraikan suasana indah

Di sini ku berjanji disaksi rembulan

Andainya ku pergi dulu

Jikalau ku pergi dulu

Ku nantimu di pintu syurga

No comments:

Post a Comment