Friday, July 31, 2009

Amuk - Aku Mahu Pulang

Ini adalah video lagu Amuk - Aku Mahu Pulang beserta lirik di bawah..

Gelap malam, pasti terang

Sang mentari, pasti datang

Kesesatan, perjalanan

Rahmat tuhan, menentukan


Berikan ku masa, mencuci dosa

Aku kan pulang, menebus usia

Di musim berlalu, sepi memburu

Memaksa perindu, meruntuhkan nafsu


Dengan khayalan sebuah kehidupan

Jarum suntikan, menjadi pegangan

Menjadi buruan


Terimalah kembali, wajah ini

Jangan terus membenci, sampai mati

Sedang hari berganti, kau mengerti

Sedang masa berganda, kau merasa


Aku manusia, pelakon cerita

Di pementasan, alam ciptaannya

Bukan sengaja, melanggar arahan

Kadang terlupa, watak dan peranan

Aku manusia


Gelap malam.. Gelap malam

Pasti terang pasti terang

Sang mentari sang mentari

Pasti datang pasti datang

Kesesatan kesesatan

Perjalanan perjalanan

Rahmat tuhan rahmat Tuhan

Menentukan menentukan


<< aku tetap aku >>

No comments:

Post a Comment