Monday, August 17, 2009

Saleem Iklim - Maaf

Ini adalah video lagu Saleem Iklim - Maaf beserta lirik di bawah..

Berakhir ku di pintu besi
Lamanya ku terkurung sepi
Membuang lamunan kehayunkan kaki
Masih adakah pintu maaf di hati
Untuk diri ku ini

Sesampainya di depan rumah ku
Ku hanya berdiri terpaku
Ingin bertemu bersama diri mu
Tetapi rasa hati malu
Ku mengecewakan mu

Aku sedari ku insafi
Tak ingin lagi ku ulangi
Hidup di buih
Yang terasa menyiksa diri

Berikanlah aku pintu maaf mu
Atas segala kesalahan ku
Berikanlah aku kunci hati mu
Hulurkanlah jabat tangan ku

Jangan samakan aku
Seperti dahulu
Kini aku telah berubah
Dalam hidup ku

1 comment:

  1. lagu ni mmg best...ianya mengisahkan hidup seorang pesalah yang dimasukkan ke penjara akibat kesalahan yang telah dilakukan sebelum ini.....hayatilah lagu ini dengan penuh perasaan dan bayangkan jika anda semua berada dalam keadaan seperti si pencerita ini...

    ReplyDelete