Friday, July 17, 2009

Stings - dalam diam aku mencintaimu

Ini adalah video lagu Stings - dalam diam aku mencintaimu beserta lirik di bawah..

Entah mengapa
Ku rasa tak menentu
Semenjak aku mengenali dirimu... sayang
Terbayang-bayang wajahmu dimataku
Hingga tersentuh rasa indah di kalbu
Apa kah ertinya...

Aku tak tahu
Mengapa aku rindu
Ingin ku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Di dalam diam aku mencintaimu

Ku harap kau faham perasaanku
Yang kini dilamun rindu padamu
Sesungguhnya aku telah jatuh cinta...
Oh.. indahnya bila bersamamu
Moga engkau dapat terima
Cintaku dengan ikhlasnya.....
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impianku

Aku tak tahu
Mengapa aku rindu
Ingin ku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Di dalam diam
Aku mencintaimu

Ku harap kau faham perasaan ku
Yang kini dilamun rindu padamu
Sesungguhnya aku telah jatuh cinta....
Oh.. indahnya bila bersama mu....
Moga engkau dapat terima
Cintaku dengan ikhlasnya....
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impianku
Dalam diam ku mencintaimu

( Lagu : Eddie Hamid - Lirik : Man Toba )


Ingat Ku Di Dalam Doa Mu

Ada sesuatu ingin ku katakan
Ku harap engkau dapat mengertikan
Selama ini dirimu ku sayang
Walaupun kau tidak percaya

Tak guna aku memaksa dirimu
Untuk percaya segala kataku
Kiranya engkau fahami hatiku
Tentunya kau akan menyedari

Aku merasa sungguh indah bersama mu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersama ku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diri ku... oh sayang

Aku merasa sungguh indah bersama mu tiap waktu
Kita bermesra... marah dan sayang
Rajuk dan rindu
Walaupun kita pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku masih menyintaimu... sayang

Alangkah indah kehidupan ini
Seandai engkau terus bersama ku
Kiranya aku menyinggung hatimu
Maafkan diri ku... oh sayang

Andainya aku hilang di matamu
Ingat ku dalam doa mu

No comments:

Post a Comment